Frecvent


Ce se întamplă cu o plată introdusă dacă soldul contului nu este suficient?

Care este modalitatea de obţinere a confirmării plăţii?

Cum se pot modifica limitele zilnice/lunare de tranzacţionare prin I-B@nk?

Cum se efectuează o plată externă?

Cum se poate anula o tranzacţie procesată?

De ce nu se proceseaza o tranzacţie?

Ce trebuie sa fac dacă am schimbat telefonul pe care era instalată aplicația I-B@nk mToken?

Ce trebuie să fac dacă am uitat codul PIN al token-ului hardware?

De ce se afişează mesajul “Semnatură digitală invalidă”?

Pot deschide un cont prin intermediul serviciul I-B@nk?

Ce trebuie să fac dacă am introdus o plată cu data procesarii greşită?

Cum îmi afectează soldul plăţile programate în viitor?

Securitatea Serviciului Intesa Sanpaolo Bank Romania de tip I-B@nk respectă standardele tehnice specifice pentru a oferi clientilor un nivel avansat de securitate a informaţiilor:

Sfaturi pentru utilizatori

Recomandări Intesa Sanpaolo Bank Romania

O altă persoană (prieten, familie etc.) poate avea acces la aplicaţia I-B@nk cu acelaşi cod de utilizator şi token?

Ce metode de autentificare am la dispoziție pentru accesarea aplicației?

În cazul în care îmi uit parola de logare în aplicația utilizată în vederea generării OTP (one time password), cum pot intra în posesia unei noi parole?

Am nevoie de un asemenea program?

Am program anti-virus instalat; acum sunt protejat?

Ce fac viruşii?

Este greu să învăț cum se utilizează?

Trebuie să plătesc pentru un anti-virus?

Am nevoie de programe de tip anti-spyware?

Este ok sa descarc programe de pe Internet?

Ce înseamnă “phishing”?

De unde au adresa mea de email?

Ce fac dacă primesc un mail “suspicios”?

Ce este un firewall? Cum functioneaza?

Am nevoie de un firewall?

Nu sunt expert în calculatoare; chiar pot invăța să-l utilizez?

Computerul meu funcționează; de ce am nevoie să-l protejez?

Este riscant dacă nu îmi protejez computerul?

Pot să imi las computerul nesupravegheat în timp ce sunt conectat la aplicația I-B@nk?

De ce să ma protejez dacă anti-virusul meu este actualizat?

Cât de des trebuie să verific această protecție?

Ce este codul BIC/SWIFT?

Care este codul SWIFT al Băncii Intesa Sanpaolo Bank Romania?

Ce este un ABA routing number?

Ce este o plată SEPA?

Care sunt țările din zona SEPA:

Ce înseamnă tip comision OUR, BEN sau SHA aferente unei plăți în valută?

Care sunt orele limită de procesare a operațiunilor în valută prin intermediul aplicației I-B@nk?

Se pot deschide depozite din aplicația I-B@nk?

Imi pot vedea depozitele constituite şi caracteristicile lor?

Pot lichida un depozit prin intermediul aplicației I-B@ank?

Sunt comisioane percepute pentru plăți efectuate prin aplicația IB@ank?

Îmi pot vedea istoricul tranzacțiilor pentru o perioadă determinată?

Pot accesa informaţiile cuprinse în extrasul de cont?

Este comisionată accesarea extrasului de cont I-B@nk?

Pot vizualiza suma de plată pentru credite în sold?

Pot primi informaţii din partea Băncii prin secțiunea mesagerie fără să fie necesar sa mă deplasez la sediul sucursalei?

Cum pot trimite mai departe dovada unui ordin de plată efectuat prin I-B@nk?

Care sunt furnizorii de utilități către care puteți plăti în mod gratuit facturi de utilități, telefonie, alte servicii, cu conturile colectoare deschise la Bancă, accesând meniul Operațiuni - Plăți utilități?

Ce avantaj îmi oferă activarea serviciului Direct Debit?

Se poate anula un mandat de Direct Debit?

Ce conturi pot fi vizualizate?

Care sunt tranzacțiile ce pot fi efectuate prin intermediul aplicației de I-B@nk:

Cum pot afla o cotatie valutara?

În ce interval de timp se pot realiza schimburi valutare?

Care este suma maximă pe care o pot schimba la cursul băncii?

Ce comisioane sunt aplicate la tranzacțiile de schimb valutar?

Ce se întamplă dacă mă razgandesc cu privire la schimbul valutar efectuat?

Cum pot să efectuez un schimb valutar dacă nu am cont deschis pe o anumită valută?

Cât durează operarea unui schimb valutar via I-B@nk?

Schimburile valutare afişate în I-B@nk sunt aceleaşi cu cele afişate în unitățile băncii la ghişeu?

Cum pot să văd toate schimburile valutare efectuate într-o anumită perioadă?

Cum pot să descarc confirmarea unui schimb valutar?

Cum pot să văd cursurile standard la o anumită dată?

Cum pot să verific dacă un schimb valutar a fost procesat?

Care este suma maximă care poate fi schimbată la cursul standard al băncii?

În ce valute se poate deschide un cont curent la Intesa Sanpaolo Bank Romania?

Ce este cursul TDY, TOM, SPOT, FWD?